סיורי עיתונאים

אמצעי התקשורת מהווים את אחת הזירות המרכזיות בהן מתרחש השיח הציבורי. ישנה חשיבות רבה לכך שכל הקבוצות השונות המרכיבות את החברה יקיחו חלק פעיל בשיח התקשורתי ויקבלו בו ייצוג נאות. בפועל, קבוצות מיעוט שונות בחברה הישראלית זוכות לסיקור תקשורתי מועט ולעתים שלילי. כך למשל החשיפה התקשורתית של המיעוט הערבי בישראל זעומה ומרוכזת בעיקר סביב קונוטציות שליליות כגון אלימות ואיום ביטחוני. כמו כן הופעת "נציגי" המיעוט בבמות תקשורתיות העוסקות בתרבות, אמנות, מדע ועוד, מועטה וחסרת כל פרופורציה ביחס לחלקם בכלל האוכלוסייה (למחקר המלא לחץ כאן)

במרכז לאסטרטגיה תקשורתית אנחנו מאמינים שאחת הסיבות להדרת אוכלוסיות שונות מהתקשורת היא אי היכרות מספקת עמן. חשיפה לחלקים שונים ומגוונים של אוכלוסיות אלו מורידה את מידת ההתנגדות והניכור כלפיהן ומסייעת לעיתונאים במציאת מקורות מידע חדשים ומגוונים.

לשם כך, אנו מקיימת כ-2-3 סיורים בשנה לעיתונאים.

הסיורים מתמקדים בחברה הערבית בישראל ובקבוצות מיעוט אחרות. הסיורים פתוחים לכלל העיתונאים, או לחלופין תפורים באופן אישי לכלי תקשורת על פי רצונם ותחומי העניין אותם העלו.

קיימים שני סוגי סיורים: סיור של יום אחד או סיורים בני יומיים הכוללים לינה בבית מלון.

הסיורים לרוב מורכבים מהרצאות מפי מומחים, קבלת רקע תיאורטי והיסטורי ומידע עכשווי, ומפגש עם נציגי מוסדות או ארגונים הקשורים למקום.

 לקבלת מידע אודות הסיורים הבאים צרו קשר [email protected]

 

סיורים אחרונים:

© 2010 Agenda Designed & Built by Ronen Eidelman Suffusion WordPress theme by Sayontan Sinha