מחקרי תקשורת

כחלק מעבודתה, מקיימת אג'נדה סקרים ומחקרים בתחומי פעילותה.

מחקרי התקשורת של אג'נדה בוחנים את המוען – אלו הם אנשי התקשורת, הנמען – צרכני התקשורת ואת התוצר התקשורתי.

מטרת המחקרים היא לשקף את התהליך התקשורתי והשינויים שחלים בו.

מחקר המעקב הגדול והמקיף אותו מקיימת אג'נדה הוא Share of Voice, ומטרתו לבחון אחת לתקופה את השינויים שחלו בתוצרי המדיה השונים באופן הצגתן של קבוצות מיעוט בישראל.

בכנס אילת לעיתונות, שנערך בנובמבר 2010, הצגנו מחקר בנושא עמדות והערכות עיתונאים בשאלות שונות שנוגעות למדינה בכלל ולתקשורת בפרט.
המחקר נערך ע"י מכון דחף בניהולה של ד"ר מינה צמח.

להלן המצגת המסכמת למחקר. המעוניינים בקבלת המחקר המלא מוזמנים לפנות אלינו ישירות.

View more presentations from agendaisrael.

לצפייה במצגת במסך מלא לחצו כאן.

© 2010 Agenda Designed & Built by Ronen Eidelman Suffusion WordPress theme by Sayontan Sinha