קורס תקשורת ויחסי ציבור לבעלות עסקים 2013

מהות הקורס

הקורס בשיתוף פעולה עם ארגון "יסמין" לקידום יזמות ובעלות עסקים יהודיות וערביות

מטרת הקורס

הקניית כלים יישומיים לקידום מטרות בתקשורת, קידום עסקים של נשים באמצעות התקשורת

קהל היעד

נשים בעלות ומנהלות עסקים יהודיות וערביות

תכנית הלימודים

נושא הסדנא

מטרות הסדנא

שם המרצה

1

הופעה בפני קהל והכנת מצגות

התנסות ראשונית של הופעה בפני קהל והפחתת לחץ לקראת הסיטואציה. ליטוש המיומנויות התקשורתיות הדרושות לשם הופעה מקצועית, בוטחת, אמינה ומשכנעת בפני קהל.

הקניית כלים ומיומנויות להכנת מצגות באורח מקצועי והצגתם בפני קהל.

סנאא חמוד

מייסדת ומנהלת את חברת סנימדיה בע"מ – חברה המתמחה במתן ייעוץ ושירותים תקשורתיים, קמפיינים, יח"צ והפקת סרטונים.

2

בניית וקידום  קמפיין

בסדנא נכיר את הנקודות החשובות בבניית קמפיין בתקשורת, מה המטרות של הקמפיין שאני רוצה להוביל ואיך אני מיישמת את זה. יועברו דוגמאות של קמפיינים לשינוי חברתי שנעשו בכלים פשוטים יחסית, ובתקציבים קטנים

ביאן מג'אדלה- אג'נדה, מרכז ישראלי לאסטרטגיה תקשורתית.

בוגרת תואר ראשון בתקשורת וסוציולוגיה, אוני' ת"א, ובוגרת בית הספר לעיתונאות"כותרת", יועצת לארגונים לשינוי חברתי בקידום מטרות ומאבקים בתקשורת

3

יחסי ציבור לבעלות עסקים

מה המטרה אותה אני רוצה לקדם באמצעות התקשורת?

מי קהל היעד שלי?

איפה הוא נמצא, ומה הוא קורא?

איך מכניסים אייטם לתקשורת?

מול איזה כתבים אנחנו עובדות?

ביאן מג'אדלה

אג'נדה, מרכז ישראלי לאסטרטגיה תקשורתית.

בוגרת תואר ראשון בתקשורת וסוציולוגיה, אוני' ת"א, ובוגרת בית הספר לעיתונאות"כותרת", יועצת לארגונים לשינוי חברתי בקידום מטרות ומאבקים בתקשורת

4

כתיבת הודעה לעיתונות

בסדנה ילמדו המשתתפות על השימוש בהודעה לעיתונות, איך לנסח את הודעה, איך נראה מבנה ההודעה, מהם כללי הכתיבה(5 המ"מים), איך עובדים עם העיתונאים. ונתרגל הודעות מהתחומים הקרובים לנשים ועסקים

ביאן מג'אדלה

אג'נדה, מרכז ישראלי לאסטרטגיה תקשורתית.

בוגרת תואר ראשון בתקשורת וסוציולוגיה, אוני' ת"א, ובוגרת בית הספר לעיתונאות"כותרת", יועצת לארגונים לשינוי חברתי בקידום מטרות ומאבקים בתקשורת

5

שימוש במדיה חברתית לקידום העסק שלך

המדיה החברתית היא אחת המדיות המשפיעות ביותר כיום. זוהי הדרך הקלה ביותר, המהירה ביותר והנפuצה ביותר כדי לשדר ולקבל מידע. בנוסף, המדיה החברתית הפכה את העולם שלנו לעולם מחובר יותר.

נשים לא קיבלו במשך שנים את ההזדמנות להיות בעלות השפעה. המדיה החברתית, לעומת זאת, מביאה הזדמנות נהדרת בשבילן להיות בעלות השפעה הן במישור הפרטי והן במישור הציבורי. תפקיד סדנה זו הוא לעודד ולסייע לנשים להשתתף בצורה בולטת יותר במדיה החברתי. נשים ילמדו כיצד להשתמש במדיה החברתית וכיצד להשתמש בכח שלה כדי לקדם את עצמן, הארגונים או העסקים שלהן.

ערין שחברי

 אשת תקשורת, יועצת בתחום התקשורת ויועצת עסקית שמאמינה בקידום נשים דרך המדיה ויזמות עסקית. שחברי, בוגרת  תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת, ותואר שני MBA במנהל עסקים עם התמחות ביזמות עסקית בסימונס, בוסטון, ארה"ב

שיטת ההדרכה

חלק תיאורטי שבו ילמדו המשתתפות עקרונות התקשורת  ויחסי הציבור לקידום אישי, מקצועי  ועסקי

חלק מעשי שבו יתרגלו המשתתפות  כל החומר הנלמד תיאורטית באמצעות חלוקה לקבוצות  וסימולציות

© 2010 Agenda Designed & Built by Ronen Eidelman Suffusion WordPress theme by Sayontan Sinha