מרתון 2009 – אינטרנט

למידע מלא על המרתון, המשתתפים, המרצים ועוד, הכנסו לבלוג המרתון.

מרתון אינטרנט

עם כניסת האינטרנט לחיינו, אך בעיקר עם כניסתן של הרשתות החברתיות וערוצי שיתוף הקבצים השתנתה הזירה התקשורתית ללא היכר. כניסת ה – ווב 2.0 הפכה את התקשורת לדו כיוונית: לא עוד צרכן תקשורת מחד וספק תוכן מאידך. היום, יותר ויותר צרכני תקשורת הם גם ספקי תוכן: כותבים, משווקים ומפיצים מידע ברשת.

מדובר במהפכה של ממש. בזכות הטכנולוגיות החדשות, אך בעיקר בגלל היקפה של התופעה. לפי סקר TIM מחודש דצמבר, עולה כי 76% מכלל האוכלוסייה הבוגרת בישראל (מעל גיל 13) גולשת באינטרנט ולפחות 50% מכלל הגולשים חברים ברשת חברתית.

הנתונים הללו אומרים דבר פשוט: ציבור רב ולא מבוטל בהשפעתו צורך מידע באינטרנט. חלק מציבור הגולשים בוחר גם לספק את התוכן בעצמו ולהשפיע על השיח.

אולם, כמו שהתקשורת הכלכלית אוהבת להציג את עולם ההיי-טק כעולם שבו כל צעיר מבריק יכול לעשות סטארט אפ ולהתעשר בקלות, כך גם התפיסה לגבי שיווק מסרים באינטרנט – הרומנטיזציה לעיתים מחטיאה את האמת. כי למרות שהרשת היא מקום בו ניתן להגיע לקהלים עצומים – לא מדובר בלחיצת כפתור אחת, אלה בעבודה קשה ויומיומית, הדורשת חשיבה אסטרטגית, שליטה בשפה ובטכנולוגיה ובעיקר התמדה.

במרתון הנוכחי עשינו ככל שביכולתנו להעניק לארגונים לשינוי חברתי ידע נרחב ועמוק על הכלים המוצעים ברשת ועל דרכי הכתיבה והשיווק השונים ועל איך לעבוד נכון באינטרנט.

© 2010 Agenda Designed & Built by Ronen Eidelman Suffusion WordPress theme by Sayontan Sinha