כיצד לבסס את מעמד הדובר/ת בפני גורמים בתקשורת

סדנא בנושא: מאנונימיות לאתוס – כיצד לבסס את מעמד הדובר/ת בפני גורמים בתקשורת
המרצה: עדי בלדרמן

בכל תהליך של שכנוע, בין אם הוא בתקשורת האלקטרונית או הכתובה, המסר לעולם אינו עומד לבדו. מוסר/ת המסר חשובים לא פחות ועל כן עלינו לוודא שאנחנו משקיעים מחשבה במיצוב נכון של האופן שבו איש התקשורת וקהל היעד שלנו מקבלים אותנו ולא רק את המסר שאנו מנסים להעביר.

בהרצאה זו יתנו כלים להתמודדות עם הסוגיות הבאות:

  • כיצד לבסס את מעמדך כמוסר/ת על מנת שהצד השני יחליט לקבל את דבריך
  • כיצד לבסס את מעמדך כמוסר/ת על מנת שאיש התקשורת יחזור אליך בעתיד ויבחר לראיין את הארגון שלך כאשר עולה נושא רלוונטי על סדר היום
  • כיצד לבסס את מעמד הארגון שלך כמספק המסר

שעה: 11:30-13:30

על המרצה:

עדי בלדרמן היא מנחה ויועצת בכירה בחברת דיבייט בע"מ – חברת ייעוץ והכשרות בנושא תקשורת בינאישית ומיומנויות ניהול. עדי היא בוגרת תואר ראשון במדע המדינה ולימודי מגדר באוניברסיטת חיפה (בהצטיינות). עדי בוגרת תואר שני בכלכלה פוליטית אירופאית מהלונדון סקול אוף אקונומיקס (L.S.E). קודם לעבודתה בדיבייט עבדה עדי בעולם העמותות, שם פיתחה תכניות מנהיגות וניהול.

 

לחזרה לתוכנית המרתון המלאה

© 2010 Agenda Designed & Built by Ronen Eidelman Suffusion WordPress theme by Sayontan Sinha