תכנון קמפיין אפקטיבי בשילוב מדיה חדשה

סדנא בנושא: תכנון קמפיין אפקטיבי בשילוב מדיה חדשה
המרצה: נילי גרוסמן

מה ההבדל בין קמפיין ששומעים עליו לקמפיין שמניב תוצאות? מהי הנוסחה המנצחת לקמפיין אפקטיבי? איך עושים מיפוי לבניית אסטרטגיית הקמפיין? למי מתאים להשתמש בניו-מדיה ואיך משלבים בין פעילות אונליין לאופליין? מה ההבדל בין כתיבה למדיה קלאסית לבין כתיבה לרשתות חברתיות? על שאלותהאלה ועוד נענה בסדנת תכנון קמפיין, וחשוב יותר מכל – זו סדנא פעילה שבה נבצע המחשה והדגמה איך ליישם את העקרונות בפועל.

שעה: 14:30-16:30

על המרצה:

נילי גרוסמן
, מספקת שירותי ייעוץ וליווי בתחומי אסטרטגיה, תקשורת ולובי בקמפיינים לשינוי חברתי. בעלת ניסיון רב בבניה וניהול קמפיינים ממוקדי מטרה, תוך שילוב מגוון כלים; תקשורת, לובי, מחאה וניו-מדיה. ניהלה בעבר עבור "גרינפיס" את הקמפיין לביטול תחנת הפחם באשקלון ואת הקמפיין לקידום האנרגיה הסולארית בישראל. כמו כן ניהלה עבור התנועה לאיכות השלטון את הקמפיין לביטול חוק טל וכן את קמפיין "מאפיונרים נמאסתם" יחד עם מאהל המחאה בבחירות 2003.

 

לחזרה לתוכנית המרתון המלאה

 

© 2010 Agenda Designed & Built by Ronen Eidelman Suffusion WordPress theme by Sayontan Sinha