יחסי ציבור באמצעות הבלוגוספירה

סדנא בנושא: יחסי ציבור באמצעות הבלוגוספירה

מרצה: נטע דורון

מהפיכת הרשתות החברתיות העלתה לקדמת הבמה את הבלוגרים. העבודה מולם שונה בתכלית מקשרי הדובר/ת ואיש/אשת היח"צ עם עיתונאים וכתבים. ההשפעה העצומה שיש לבלוגוספירה על דעת הקהל מציגה אתגרים מקצועיים חדשים :

  • כיצד מאתרים משפיעני רשת ובלוגים איכותיים?
  • איך רותמים בלוגרים לטובת יח"צ, באזז ושיווק דיגיטלי אפקטיבי?
  • כיצד שומרים על קשרי עבודה איכותיים עמם?

בסדנא נכיר את עולם הבלוגוספירה, נציג תוכנת ניטור שיח רשת, נלמד מודל עבודה מול בלוגרים ונעסוק בטקטיקות להתנהלות נכונה עמם.

שעה: 13:30-16:00

על המרצה:


נטע דורון היא משווקת ויועצת אסטרטגית לפרטיים, חברות וארגונים בתחום המדיה החברתית. נטע מרצה בבית הספר למקצועות השיווק באינטרנט במכללת ג'ון ברייס-מאקו. בעבר היא הקימה וניהלה מח' מדיה חברתית במשרד פרסום גדול ועסקה בניתוח מדיה בחברת תקשורת מובילה בארץ. נטע בעלת תואר ראשון בספרות אנגלית ותעודה בלימודי תקשורת ועיתונאות, אוניברסיטת בר-אילן. היא מנהלת בלוג מקצועי בתחום השיווק ובלוג אישי "צרחנית אינטרנט" בפורטל סלונה.



לחזרה לתוכנית המרתון המלאה

© 2010 Agenda Designed & Built by Ronen Eidelman Suffusion WordPress theme by Sayontan Sinha