סדנת מדיה חברתית ככלי להשפעה תקשורתית

סדנא בנושא: מדיה חברתית ככלי להשפעה תקשורתית

מרצה: יעל אנגלר

פייסבוק נחשב לכלי הפופולרי ביותר להפיץ מסרים, אך לא תמיד ברור כיצד לרתום את המדיה הזו למטרות הדוברות. רובנו יודעים כיצד לפתוח עמוד פייסבוק, לכתוב סטטוס, לעשות שיתוף לתוכן – אך איך כל הפעולות הללו יפיצו את המסר ויביאו להגברת ההשפעה התקשורתית?

מטרת הסדנא היא לתרגם את תועלות המדיה החברתית ליצירת עניין תקשורתי והפצת מסרים תקשורתיים באופן יעיל. בסדנא נתרגל את הפייסבוק ככלי עבודה דוברותי לארגונים. כמו כן נדגים כיצד יש לסנכרן את כל כלי המדיה, העומדים לרשות הדובר, לכדי פעילות המדברת באותה שפה אך מותאמת לכל מדיה. כמו כן, נעסוק בהיגוי ויצירת שת"פ כמנוף לצמיחה ולהשגת יעדים באופן שחוסך עלויות ומשיג יותר, ונראה כיצד שת"פ מוצלח עשוי לעניין  את כלי התקשורת המסורתיים.

שעה: 13:30-16:00

על המרצה:

יעל אנגלר היא מנכ"ל spreadit, אחת מחברות הניו מדיה המובילות בישראל. spreadit מובילה ארגונים ועמותות רבים במדיה החברתית, כגון: מד"א, SOS, קרן לב"י, עמותת התיירות שקמה בשור (דרום אדום) ובית דרור, לצד פעילות עבור חברות מסחריות, מוסדות אקדמיים ומשרדים ממשלתיים. החברה מעניקה להם ייעוץ, הדרכה וניהול פעילות חברתית פורצת דרך, תוך הגשמת המטרות והאג'נדה של הארגונים. יעל הינה בעלת תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים. יש לה ניסיון רב באסטרטגיה וייעוץ בתחומים של שיווק, מדיה חברתית ופרסום דיגיטלי.



לחזרה לתוכנית המרתון המלאה

© 2010 Agenda Designed & Built by Ronen Eidelman Suffusion WordPress theme by Sayontan Sinha