דוברות ויראלית

סדנא בנושא: דוברות ויראלית – כלים להפצת מסרים ולהשפעה במדיה החברתית

מרצות: עדי ברזילי-אלון ומיכל וינטראוב, חברת וירוס ישראל

הסדנא תתמקד ברעיונות והצעות לקידום קמפיינים על סדר היום של דוברי ארגונים, ובה נציע כלים ופתרונות איך להפיץ מסרים במדיה החברתית בתקציבים קטנים. את הסדנא ננהל בפורמט של Brain Storming בתהליך חשיבה משותף, עם הכוונה מקצועית לפיצוח בריף. במסגרת הסדנא ניגע בנושאים כגון קמפיין באזז לקהל מפולח, הפצת סרטים ויראליים מפה לאוזן, ניטור וניתוח שיחות גולשים להבנת הקהל. מעבר לזה נבחן איך לתקשר מסרים חברתיים ולבנות Engagement, ככה שהקהל ישתף פעולה ויגיב בעצמו כמה שיותר.

שעה: 9:00-12:00

על המרצות:

עדי ברזילי-אלון ומיכל וינטראוב, מנכ"ליות משותפות בחברת וירוס ישראל, ובעלות תואר לטלוויזיה וקולנוע של אוניברסיטת ת"א. חברת וירוס ישראל מובילה את תחום השיווק והתוכן במדיה החברתית בישראל מאז שנת 2006, כולל הפקות סרטי וידאו לתדמית והסברה. בין לקוחותינו- שילב, סובארו, מוטורולה, IBM, קניון עזריאלי, שופרסל, עיריית ירושלים, החברה להגנת הטבע, הקריה האקדמית אונו, אור ירוק, מכון אדלר ועוד. בשביל הנשמה, מיכל ועדי פועלות לקידום ההסברה של ישראל בעולם ומובילות יוזמות חברתיות לשדרוג דימוי האשה וקידום אוכלוסיות מוחלשות.

לחזרה לתוכנית המרתון המלאה

© 2010 Agenda Designed & Built by Ronen Eidelman Suffusion WordPress theme by Sayontan Sinha